søndag 9. desember 2012

1 Kong 6, 12-13. Eg vil bu mellom dykk

"Om du følgjer forskriftene mine..." Her tenkjer Gud ikkje berre på det ytre. Jesus minner oss i Bergpreika om at Gud ser til hjarta (Matt 5 og 6). I tankar, ord og gjerningar lyt me vere heile i vår ferd. Og det som skulle gjerast, lyt ikkje vere ugjort. Då er me heilage for Gud, og Gud vil bu midt mellom oss. Løftet til israelsfolket under Salomo gjeld oss og. Gud er den same i går og i dag og til æveleg tid.

Når Gud bur midt mellom oss, merker me Guds miskunn, nåde og kjærleik kvar dag. Den som lever eit jamnt liv, vil ha fred, tryggleik og ro. Dette er gåver frå Gud i Himmelen. Den som har eit meir ujamnt liv, vil som regel merke Guds nærver endå tydelegare. Mellom hindringar, freistingar og farar, trer Guds nåde, styrke og skaparmakt klart fram. Gud er sterkare enn stormane, otta og sjukdommen. Det er det mange som kan vitne om.

Mennesket må likevel vende seg til Gud og sanne sine synder før det kan glede seg over Guds nærver i livet. Guds løfte om å bu midt mellom folket sitt var knytta til kravet om at folket heldt forskriftene, lovene og bodorda. Dette kravet oppfylte Kristus for oss. "Og Ordet vart menneske og tok bustad mellom oss" (Joh 1, 14). Dermed kan me kvar dag glede oss over Guds nærver i vår liv, trass i at synda tidt trengjer seg inn og forstyrrar. Kristus oppfylte lova. Og Gud oppfyller sitt løfte til oss. Me lever ikkje på avstand frå Gud. Han bur midt mellom oss og vil ikkje skiljast frå oss, folket hans.

1 Kong 6, 12-13
«No byggjer du dette huset. Om du følgjer forskriftene mine, held lovene mine, aktar på alle boda mine og følgjer dei, så vil eg gjera mot deg etter det ordet eg gav David, far din. Eg vil bu midt mellom israelittane og ikkje skiljast frå Israel, folket mitt.»

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar